LOIVA model

Learn – be curious, test different things and follow the effects on performance

Optimize & Improve – based on the learnings, opt for continuously better performance

Validate – see the results after improvements to validate the performance of tested content and create best practices

Achieve – get the results

 

Digimarkkinoinnin toimenpiteet nojaavat viisivaiheiseen asiakaspolkuun, tietoisuudesta sitoutumiseen asti. Polun vaiheesta riippumatta LOIVA model varmistaa sen, että tuloksia tuotetaan mahdollisimman kustannustehokkaasti, jäämättä jumiin tiettyyn kanavaan, kohdennustapaan, luovaan sisältöön tai viestikärkeen.

Jätä yhteydenottopyyntö

LOIVA model

Learn – be curious, test different things and follow the effects on performance

Optimize & Improve – based on the learnings, opt for continuously better performance

Validate – see the results after improvements to validate the performance of tested content and create best practices

Achieve – get the results

 

Digimarkkinoinnin toimenpiteet nojaavat viisivaiheiseen asiakaspolkuun, tietoisuudesta sitoutumiseen asti. Polun vaiheesta riippumatta LOIVA model varmistaa sen, että tuloksia tuotetaan mahdollisimman kustannustehokkaasti, jäämättä jumiin tiettyyn kanavaan, kohdennustapaan, luovaan sisältöön tai viestikärkeen.

Jätä yhteydenottopyyntö