Mittaristo markkinoinnin tueksi

Loiva toteutti markkinoinnin dashboardit Yleiselektroniikalle.
Yleiselektroniikka Oy | Tag Manager, Looker Studio, GA4

Yleiselektroniikalle tehtiin datan visualisoinnin ja GA4 verkkokauppatietojen tuomisen projekti markkinointifunktion tukemiseksi.

Ajantasaisen dashboardin avulla markkinointi voi todistaa arvonsa myyntimahdollisuuksien, liidigeneroinnin ja online-myynnin mahdollistajana.

Tilaa uutiskirjeemme

Opi uutta ja inspiroidu. Emme pommita sinua päivittäin emmekä viikoittain.

Sinua voisi kiinnostaa myös:

Ajankohtaista

Loivan harkkarit esittäytyvät

Loivan tiimi on kasvanut kahdella harjoittelijalla! Annetaan Sagan ja Mariaman esitellä itsensä:

Referenssit

Palveluesitteet myynnin ja markkinoinnin rajapintaan

Rantalainen halusi vahvistaa myynnin ja markkinoinnin rajapintaa ja varmistaa, että asiantuntijapalveluiden hyödyt ja erottautumistekijät välittyvät selkeästi niin potentiaalisille asiakkaille kuin sisäiselle myyntiorganisaatiolle. Tavoitteena oli tehdä viestinnästä asiakaslähtöisempää ja luoda myynnille konkreettisia työkaluja arjen tueksi.

Valmiina kasvattamaan digitaalista asiakasvirtaa?

Rakennetaan yhdessä digitaalinen kasvupolkusi! Täytä yhteydenottolomake tai ota suoraan yhteyttä – annetaan asiantuntijuutesi näkyä ja houkutella uusia asiakkaita.

Haluatko kuulla, miten lähestyisimme teidän markkinointianne?

Otetaan tutustumispuhelu!