Cannes Young Lions – mitä kisasta jäi käteen?

Behind the Iconic Scenes – Billy Wilder. Cannes Young Lions 2024, Design
Loivan Veera Paukku osallistui Emma Rinneheimon kanssa Cannes Young Lions -kilpailun design-kategoriaan. 🦁 Vaikka mitaleja ei tällä kertaa tuotu kotiin, jäi kisasta mukaan paljon oppeja.

”Cannes antoi hurjasti uusia eväitä ja inspiraatioita omaan työhön ja on mahtavaa palata taas asiakastöiden pariin soveltamaan näitä. Vaikka shortille ei tällä kertaa päästy, saatiin työstä hyvä palaute tuomareilta debriefingistä. Myös presentoinnista saadut kehut lämmittävät mieltä näin jurona suomalaisena”, naurahtaa Loivan Veera Paukku.

Myy Agencyn Emma Rinneheimo puolestaan kertaa: ”Viikko Cannes Lions -festivaaleilla oli aivan huikea kokemus ja tarjosi ainutlaatuisen tilaisuuden syventyä kansainvälisiin markkinoihin, trendeihin ja alamme tulevaisuuteen. Vaikka mitalia ei tullut, kahmimme senkin edestä taskut täyteen oppeja ja inspiraatiota nostaa tekemistä taas uudelle tasolle!”

Behind the Iconic Scenes – Billy Wilder. Cannes Young Lions 2024, Design


Cannesin kilpailutyönä luotiin näyttelyidentiteetti Museum of Image and Soundin Billy Wilder -näyttelylle. Haasteena oli luoda kiinnostusta näyttelylle, joka kantaa pikemminkin ohjaamistaan elokuvista ja niiden kohtauksista kuin omasta nimestään tunnetun ohjaajan nimeä.

Design yhdistelee ohjaajan tunnetuimpien teoksien kohtauksia ja kunnioittaa aikakauden värivalintoja. Logotyyppi heijastaa eri typografiatyylejä 1930–1950 -luvuilta.

Tilaa uutiskirjeemme

Opi uutta ja inspiroidu. Emme pommita sinua päivittäin emmekä viikoittain.

Sinua voisi kiinnostaa myös:

Asiantuntijuudella erotut digisisällöissä massasta ja jäät mieleen.
Blogit

Asiantuntijuus digissä – miten ajatusjohtajuuden avulla voi erottua?

Digitaalinen ympäristö on täynnä sisältöä ja kilpailua, mutta vain harvat onnistuvat erottumaan edukseen. Asiantuntijuus nousee avainasemaan, kun potentiaaliset asiakkaasi etsivät luotettavaa, ajankohtaista ja syvällistä tietoa.

Pelkkä näkyvyys ei riitä – tarvitset sisältöä, joka osoittaa asiantuntemuksesi ja vahvistaa brändisi asemaa alasi johtavana toimijana. Ja toisaalta sama pätee toisin päin; pelkkä asiantuntijasisältö ei riitä, jos kukaan ei sitä löydä.

Valmiina kasvattamaan digitaalista asiakasvirtaa?

Rakennetaan yhdessä digitaalinen kasvupolkusi! Täytä yhteydenottolomake tai ota suoraan yhteyttä – annetaan asiantuntijuutesi näkyä ja houkutella uusia asiakkaita.

Haluatko kuulla, miten lähestyisimme teidän markkinointianne?

Otetaan tutustumispuhelu!