”Cannes antoi hurjasti uusia eväitä ja inspiraatioita omaan työhön ja on mahtavaa palata taas asiakastöiden pariin soveltamaan näitä. Vaikka shortille ei tällä kertaa päästy, saatiin työstä hyvä palaute tuomareilta debriefingistä. Myös presentoinnista saadut kehut lämmittävät mieltä näin jurona suomalaisena”, naurahtaa Loivan Veera Paukku.
Myy Agencyn Emma Rinneheimo puolestaan kertaa: ”Viikko Cannes Lions -festivaaleilla oli aivan huikea kokemus ja tarjosi ainutlaatuisen tilaisuuden syventyä kansainvälisiin markkinoihin, trendeihin ja alamme tulevaisuuteen. Vaikka mitalia ei tullut, kahmimme senkin edestä taskut täyteen oppeja ja inspiraatiota nostaa tekemistä taas uudelle tasolle!”
Cannesin kilpailutyönä luotiin näyttelyidentiteetti Museum of Image and Soundin Billy Wilder -näyttelylle. Haasteena oli luoda kiinnostusta näyttelylle, joka kantaa pikemminkin ohjaamistaan elokuvista ja niiden kohtauksista kuin omasta nimestään tunnetun ohjaajan nimeä.
Design yhdistelee ohjaajan tunnetuimpien teoksien kohtauksia ja kunnioittaa aikakauden värivalintoja. Logotyyppi heijastaa eri typografiatyylejä 1930–1950 -luvuilta.